En till video

Vi har haft två stycken slödagar nu. Igår blev det ett surf för Måns och ett träningspass för mig. Förutom två restaurangbesök, lite gitarr för Måns och datorfix för mig så blev det inte så mycket mer. Idag började vi dagen med att ta det lugnt i sängen framför surftävling. Vi åkte iväg och åt frukost sen har vi varit hemma på rummet hela dagen och bara tagit det lugnt. Lite långtråkigt men ändå okej en eller två dagar. Imorgon får vi hitta på något.
 
När vi bara varit hemma och Måns har spelat gitarr har jag tränat på redigeringsprogrammet och gjort en egen video från Europa. Nu finns det alltså tre, två av Måns och en av mig. Vi filmade såå mycket när vi åkte runt där och har väldigt mycket material så blir inte förvånad om det kommer ännu en. Tyvärr blir det ingen video från Sri Lanka då våran hårddisk är trasig...
 
Kolla in min nedan