Hemlängtan

Sedan senaste blogginlägget har vi haft det ganska tufft och lite kämpigt. Söndagen bestod av dåligt surf, sjukt varmt med över 30 grader, skogsbränder, storm och oflyt (riktigt jobbigt när man är vrålhungrig). Gårdagen bestod av dåligt surf, tråkigt väder med ca 20 grader och duggregn hela dagen och stor hemlängtan från min sida. Min hemlängtan och nedstämdhet drog ner humör på oss båda och jag är förvånad att Måns inte lämnade kvar mig på stranden imorse när vi åkte vidare. Jag kan bli riktigt jobbig när jag är nedstämd och får beslutsångest och är bara allmänt velig. Är tacksam för att han står ut med mig.
 
Oturen och nedstämdheten har vänt. Vi åt på en mysig restaurang igår kväll och fick riktigt bra mat, vädret är bättre idag och Måns surfar stora (fortfarande ganska dåliga) vågor just nu. Jag sitter inne på en mysig restaurang i en sackosäck och har precis ätit en acaibowl och ska snart gå ut i solen med Poncho och värma mig lite. 
 
Här sov vi inatt. I staden Peniche. Att det var fint var en av de få saker vi uppskattade igår. Vi fick besök av en hungrig katt imorse vid frukosten som Poncho tillslut fick jaga bort.
#1 - - Mormor mö:

💕💕 vi längtar också efter att få se er igen. Det är ju så att alla dagar inte är lika kul var man än befinner sig!! Tur att ni kommer överens trots det. Ni får turas om att vara låga. Gör nåt kul, ät nåt riktigt gott så ni är mätta och nöjda, så kanske allt känns lite bättre!✊🏼👍Och att det blir rätt väder för er, snart bänder ni ju hemåt. Kram från oss. 💕💕💪

#2 - - Mammi:

❤️Vi älskar dig för att du är Ebba, även om du är lite jobbig ibland🤣

#3 - - Charlotte :

Tänker att måns nog ska vara tacksam att han har dig också🙄 Alla har upp- och nerdagar. Säkert sådär 80-20 bra-dåligt som det mesta. Svårt att styra över vädret liksom😊