När man inte har bråttom

Idag vaknar vi upp till 9 grader, den svalaste morgonen hittills. Himlen har dock varit klarblå sedan vi öppnade bussen och man känner hur värmen börjar komma. Planen var att yoga direkt klockan ringde men ärligt så var det för kallt för det, åtminstone här vid bussen i skogen. Ute på sanddynorna där solen ligger på var det varmare men vi blev lata och tog en lång och seg morgon med frukost och organisering av alla saker i bussen. Jag är dessutom oförtjänt trött idag och nu medans vi sitter här i våra nyinköpta campingstolar känner jag att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. 

Igår hade vi en dagstripp och lämnade skogen och campingen för dagen. Planen var att hitta ett café där vi kunde ladda upp våra prylar igen och ta en kaffe. Därefter handling och sist ett besök på Europas största sanddyna. Vi klarade av planen och besöket på sanddynan var bättre än väntat. Den var galet stor och galet lång. Vi hade redan innan vi kom dit läst att den var flera km lång och vi sa att vi bara skulle gå upp i början av den och kolla och sedan gå tillbaka. Det blev alltså inte en flera km lång sandpromenad. Vi har redan träningsvärk i vader och lår från den korta sandpromenad som är från campet till surf.

Snart är det dags för oss att resa oss upp och göra oss klara för att surfa. Yes, jag ska hoppa i vattnet idag för första gången. Prova min nya våtdräkt och surfa för första gången på ett år. Fingret gör inte ont förutom när jag trycker på såret, ska linda in det i plåster och plast också innan vi hoppar i. Hoppas på en fin session i solen.

 
#1 - - Mormor Maggan. :

Hej på er. Vi är så tacksamma för att du/ni skriver så pass ofta. Sååå kul att läsa vad ni har för er. Spännande läsning nästan varje kväll!💕
Fortsättning följer hoppas vi.

#2 - - Mormor Maggan. :

Hej på er. Vi är så tacksamma för att du/ni skriver så pass ofta. Sååå kul att läsa vad ni har för er. Spännande läsning nästan varje kväll!💕
Fortsättning följer hoppas vi.