Bali

Efter den struliga resan hit så var det så skönt att komma till Bali och känna sig hemma. Det kändes verkligen som att komma hem. Vi bor nu typ 200meter från där vi bodde senast så det känns också väldigt skönt. Vi var också väldigt trötta och slitna och hungriga efter först ett jobbigt flyg/dygn från Fiji och sedan strul i Singapore och nattflyg till Bali. 
 
Vårat rum som vi är väldigt nöjda med. Hostel som heter Agung Homestay. Tyvärr är det en konstig lukt i här inne ibland.
Så de första dagarna här nu har vi mest återhämtat oss. Måns har surfat en del, vi har åkt runt med moppen en del och hängt med vår nyfunne vän Drew från Australien som vi träffade på Fiji. Och såklart så har vi ätit god mat. Våra magsäckar verkar dock ha krympt undertiden vi var på Fiji för vi orkar knappt äta upp de portioner som vi förra gången slängde i oss utan problem. 
 
Ursäkta att jag älskar att ta kort på mat men den ser alltid så härlig ut så jag inte kan stå emot.
Idag är det lördag och Måns är med Drew på en heldagsutflykt för Surf en bit norrut. Jag är kvar i Canggu och har ganska nyss ätit en god frukost för mig själv och ska strax iväg och köpa gymkort och träna. På eftermiddagen ska jag gå i lite butiker här i Canggu och kanske ta en kaffe nånstans. Hade tänkt lägga mig vid poolen som finns på vårat hostel nu en stund innan gymmet men det är ingen sol idag så väntar med det.
 
Kan tänka mig att alla dagar kan vara såhär. 
Kram!