Sjukdagar och gymkort

Nämnde lite kort i förra inlägget att Måns har varit sjuk. Han blev dålig helt plötsligt i tisdags eftermiddag och har mått väldigt dåligt sedan dess. Har knappt lämnat sängen mer än de toalettbesök som varit. Igår kväll följde han med mig ut och åt middag och fick ner hela rätten. Han blev dock trött och utmattad av det så hem snabbt och vila igen. Imorse tog vi också frukost på ett mysigt vegancafé och han blev inte riktigt lika trött men har varit hemma och vilat och spelat gitarr hela dagen. Imorgon kan vi förhoppningsvis åka iväg på en tur och Måns få surfa igen!
 
Jag själv har nu köpt gymkort på ett gym som ligger bara några minuters promenad härifrån. Köpte medlemsskap i en månad för ca 500kr och då får man tillgång till hela gymmet, alla pass och även deras jacuzzi och bastu-avdelning. Hur härligt?! Igår gick jag dit och sprang på löpbandet och kikade vad de har för något för att komma igång. Och idag var jag där och tränade ett ordentligt träningspass på drygt 1,5 timme. Efter det hängde jag i jacuzzin nån halvtimme och duschade och myste. Köpte smoothies påvägen hem också som lunch till oss båda. Detta livet kan jag vänja mig vid... (så fort Måns mår bättre såklart så vi kan göra saker tillsammans också!!)
 
 
Har lite dåligt med bilder nu eftersom att vi inte har gjort mycket annat än att äta senaste dagarna. Hoppas på nya fina bilder imorgon!