En uppdatering

Vi har sedan i lördags hängt i en liten by som heter Sagres. Det är den stad/by i Portugal som ligger så långt sydväst man kan komma. De verkar själva kalla det ”Sagres - the end of the world”. Det är väldigt vackert med fina vyer då staden ligger på höga klippor som brant går rakt ner mot havet. Solen har varit med oss ända sedan vi vaknade i söndags och det har även värmen. Dock så har det blåst väldigt mycket. 

Vi har surfat, även jag (jag var i vattnet i 20 minuter innan jag gick upp för att jag var rädd!!) men Måns har såklart surfat en hel del medans jag solat och fotat en del. Vi har letat dusch, vi har letat gas till vårat kök, vi har letat surf, vi har letat efter lä. Vi har tränat, yogat, gjort absolut inte något alls, ätit massor med mat. Ja vi har tagit hand om oss själva och tagit vara på den sista tiden av våran Europaresa.

För nu är vi påväg hemåt. Vi har vänt och påbörjar nu den långa resan hem, som får en paus redan i Valencia där vi ska hälsa på min vän som bor och pluggar där. Det ser vi fram emot. Jag ser även fram emot att spendera lite tid hemma innan vi åker iväg på nästa äventyr. Måns är just nu mest fundersam över hur han ska klara två veckor utan att surfa, men vet att han egentligen också tycker det ska bli skönt att landa hemma i Sverige några dagar innan vi åker vidare!

Såhär det det ut när vi lagar mat och det antingen blåser eller regnar. Måns sitter och sköter köket och jag preppar uppe i sängen.

#1 - - Mormor mö:

Tack för att du skriver💕💕

#2 - - Charlotte :

Ska bli så kul att se er snart, även om det blir kort 💙