Vi ska snart hem

Vi har senaste tiden varit i kontakt med hemma en del. Det är inte allt för lång tid kvar innan vi kommer hem och ska börja jobba igen. Vi har båda hört av oss till våra gamla jobb och se vad det finns för möjligheter till att få komma tillbaka. Så det är lite spänt i väntan på att få veta hur det kommer bli. Även fast det är jobbigt att vara där och planera hemma så ser, i alla fall jag, fram emot att komma hem igen och starta en ny vardag.
 
Och börjar verkligen LÄNGTA efter alla kära där hemma. Verkligen, verkligen. Vi pratar om Poncho hela tiden, vad skulle han gjort nu, skulle han tycka om att vara i värmen, hur söt han är, hur jobbig han vara, all mat han skulle hitta överallt. Våran lilla frybenta bästa kompis. 
 
Lilla djuret <3
Vi har en ny favoritstund på dagen. På kvällen precis när det är solnedgång har vi börjat gå ner till stranden, köper med öl, glass eller som igår köpte vi pizza och tog med ner som middag. Vi sitter där och kollar på alla hundar som springer runt och leker, alla nybörjare som surfar och slår sig och andra, alla människor på stranden som går runt. Det är väldigt avkopplande och underhållande och inte minst vackert när solen går ner över havet. Och när det blir mörkt åker vi hem och kollar på någon film. Väldigt mysigt!
 
Väldigt mysig kväll igår.
Jag har sovit dåligt senaste nätterna och varit lite förkyld med halsont och snuva så jag har ärligt inte gjort något alls sen sist. Varken tränat eller surfat. Jag har legat vid poolen mycket, varit med och fotat Måns som har surfat mycket och bara vilat.
 
Måns har också köpt en ny gitarr som egentligen inte är en gitarr, det är en "yudelele". En resegitarr som är mindre än en vanlig gitarr men den är ändå som en gitarr, så han har spelat mycket gitarr senaste tiden också. Säkert 3 timmar om dagen. Så nu kan han spela gitarr, det trodde man inte för en halvår sedan. Bra jobbat!
 
Mysfrukost idag på ett nytt café. Och islatte är min nya absoluta favvo-kaffedryck.
Häromdagen var vi i lite inredningsbutiker för att få lite inspo tills vi kommer hem och förhoppningsvis i höst har råd att göra om lite i lägenheten. Det finns väääldigt mycket härlig inredning här, önskar att jag kunde ta med allt hem.
 
Idag mår jag bra igen så nu ska jag ta mig iväg till gymmet och köra ett pass. Vi har också hittat en olympisk pool här i området där vi bor, faktiskt precis bredvid gymmet... så vi ska försöka fixa simglasögon och simma några pass innan vi åker till Lombok. 
 
Ta hand om er där hemma.
KRAM
#1 - - Poncho:

Äntligen skrivs det om nåt viktigt!! Dvs MIG😙🐶//Poncho

#2 - - Poncho:

Äntligen skrivs det om nåt viktigt här-dvs MIG😚🐶//Poncho