Bali sunsets

Vi har verkligen fortsatt att njuta av allt det härliga här på Bali. Vi har surfat, fortsatt äta den goda maten, kollat på solnedgångar, hängt vid poolen. En ganska stressfri och problemfri vardag kan man säga. Vilken chock det kommer bli att komma hem till allt ansvar igen. 
 
Jag har sen vi kom till Bali tränat mycket på att redigera mina bilder och även tränat mycket på att hitta rätt inställningar på kameran. Denna bild är för mig stressfri och problemfri, den ger mig ett galet lugn i kroppen. 
De senaste dagarna har vågorna varit mindre och perfekt för mig att surfa. Så i måndags var det dags för mitt första surf sen vi kom tillbaka hit till Bali. Måns hade ett reefcut under sin fot och behövde ta en vilodag så jag gav mig ut helt själv. Det var första gången någonsin som jag helt själv paddlade ut på en våg med så mycket folk. Jag var väldigt nervös innan, men det släppte ganska snabbt och jag tog två vågor. Det var väldigt skönt att klara sig själv. Igår surfade jag också, på samma ställe men med Måns.
 
Jag berättar mer vad vi gjort i form av bild och bildtext så blir det inte lika mycket text samtidigt!
 
I måndags köpte vi öl och glass och gick till stranden för att kolla på solnedgången. Som blev magisk!
Jag har köpt gymkort och har varit och tränat nu två gånger. Det är verkligen terapi för mig, mår alltid SÅ mycket bättre efter att jag tränat.
I tisdags var vi på ett ställe som heter Deus Ex. Machina, de säljer mycket custom surfbrädor och custom motorcyklar. Ganska coolt ställe. Men i tisdags var vi där för tattoo tuseday. De 16 första fick en tatuering om man köpte en öl och en taco. Måns hamnade som 3 reserv och vi stannade ett tag för att se hur det gick, tyvärr blev det ingen tatuering denna gång.
 Igår provade vi en ny restaurang för frukost, jag provade dock inget nytt. Tog som vanligt en smoothiebowl, är inte jättenöjd. Den var lite för vattnig och för stora bitar som topping.
Dock så var det väldigt mysigt och Måns var nöjd med sin frukost så kan absolut tänka mig att gå tillbaka!
Vi låg vid poolen och myste igår efter surfet. Har verkligen börjat uppskatta att ligga i skuggan istället för solen. Det är verkligen avkopplande, istället för att ligga och svettas och dö i solen.
Och ser ni, jag har köpt en baddräkt som jag älskar! Har den till shorts, kjol och till poolen. Den är så snygg!
Och igår kväll åkte vi ner till Echo-beach. Måns surfade i dåliga vågor och jag halvsov i en soffa medans jag väntade på att vi skulle äta. Han kom upp lagom till solnedgången och så åt vi en god BBQ vid havet. Mysigt! 
Jag tog återigen massor av kort och försökte få in rätt inställningar. Blev rätt nöjd, fick den känsla jag var ute efter!