No more spendinglimits

Ja, som rubriken säger. Vi har senaste veckan (som är våran sista vecka om någon missat det) dubblerat våra utgifter per dag, heeeelt tagit bort den spending-limit som vi tidigare har försökt att hålla oss till. Den största skillnaden har varit att vi inte tänker på vart vi äter och inte heller hur mycket vi beställer in, vi har gått loss på maten varje måltid. Och så var vi idag och shoppade lite (en tröja till Måns och en present, så inte så farligt) och på eftermiddagen var vi på spa. Vi båda unnade oss en Full Bodyscrub på 1 timme. 
 
Det har varit härligt och nu när vi bara har två dagar kvar (!!!!!?) försöker vi klämma in så mycket vi kan av de restauranger vi vill äta på igen, det vi vill göra och sola så mycket det går. Eller ja, jag försöker klämma in så mycket sola som möjligt och Måns blir illa tvungen till att sola nu när han igår när vi var i skateparken ramlade och vrickade foten. Han fick avsluta skateandet direkt och idag har han inte kunnat surfa. Han har ont men det har blivit bättre idag. Förhoppningsvis kan han surfa imorgon och en sista gång på onsdag. 
 
Dessa skedar spenderade jag 100kr/styck på. Man får ofta skedar som liknar dessa på en del caféer här och jag har sagt till Måns hela tiden att jag ska köpa sånna. Han har inte riktigt låtit mig så när jag häromdagen gick i små butiker medans Måns surfade passade jag på. Han suckade och suckade sedan ännu mer när jag insåg att själva skeden är för stor för min mun... hahah.
  
Det är liiite sjukt att vi inte varit här tidigare. För två dagar sedan åkte vi förbi en restaurang som vi inte varit på och som såg väldigt mysig ut, så vi bestämde oss för middag där samma dag. TUR var det, JÄKLAR vad gott det var. Kan vara den godaste middagen på hela resan. Och vi kunde inte bestämma oss så vi tog varsin rätt och delade på en. Jag tog en "Pasta Alfredo" som var vegansk med risnudlar, alltså, den smakade som pasta i gräddsås. Vi delade på en sötpotatisgnocchi som också var magisk och Måns tog en tempeburgare. WOW! Vi ska tillbaka ikväll och spendera pengar igen.
  
Igår tog vi på oss festkläderna (som om att vi har sånna... hehe) och gick till Deus för att äta middag, dricka öl och drinkar på happy hour och för att det är trevlig stämning där. Vi kom dit väldigt tidigt för vi hade inte ätit lunch så det var inte så mycket folk och musik än men alltid lika god mat och härligt med happyhour. Vi kom dock hem redan halv nio tror jag så så mycket fest blev det inte direkt...
  
Och idag var vi ju på spa. Vi bokade in oss på en bodyscrub. Så innan fick vi välja vilken skrubb vi ville ha, vilken lerinpackning vi ville ha efter skrubben och vilken olja vi ville bli duschade i. Vi fick byta om och fick fina saronger att ha runt oss. Sedan fick vi ligga på en bänk och bli skrubbade och efteråt ligga med lerinpackning under en filt. Det är väldigt intimt när man blir masserad och skrubbad, det är inte mycket av kroppen som inte blir masserad.. haha. När vi var klarbakade med leran var det duschar ovanför bänken så vi fick ligga på bänken och bli duschade medans hon smorde in olja. Det var speciellt men huden känns väldigt bra nu. En rolig grej verkligen.
    
Nu ska vi duscha och göra oss klara och snart åka för middag. Vädret ser inte så roligt ut, vilket är lite tråkigt nu sista dagarna. Imorgon hade vi som plan att åka till ett poolområde och njuta av solen hela dagen, sista solen. Hoppas att det inte ska regna imorgon, det har jag inte planerat för. Håll tummarna för bra väder sista två dagarna nu. 
KRAM