Lounge-häng

Nu är det snart kväll här och jag sitter här med ett glas vin och lite chips och kikar på bilder och gammla blogginlägg. Det är mysigt att kolla tillbaka på tiden i bussen. Saknar det lite även om det är superhärligt här nu också. Måns sitter också med ett glas vin och spelar gitarr. Mysigt.
 
Hela dagen idag har varit en sån där mysdag. Vi har egentligen inte gjort så mycket. Vi tog sovmorgon tänkte jag säga, till 7 kanske inte är sovmorgon.. Men vi har gått upp tidigt här, framförallt Måns. Han går upp vid first light vid 5.30 för att få surfa med så lite vind och så lite folk som möjligt. Jag går upp vid 6-7 om jag ska iväg och träna, vilket jag gjorde idag. Så vi båda startade dagen med lite fysisk aktivitet.
 
Vi kom hem vid 10 båda två och då gjorde vi varsin stor smoothiebowl med allt möjligt i. Min bestod av dragonfruit, annanas, banan, mjölk, yoghurt, juice och jordnötssmör. Med granola, mango, annanas och papaya som topping. Man är ganska mätt efter hela den skålen.
 
Efter några dagar med regn så fick vi lite sol och uppehåll idag så vi passade på att åka till en "lounge-bar" nere vid havet som har en pool. Köper man något får man hänga där och bada i poolen och sola. Det verkar vara ett vinnande koncept här, finns mycket restauranger/barer med pool som man får utnyttja om man köper mat/dryck. Så där hängde vi med varsin smoothie, solade och badade i ett par timmar. Härligt!
 
Ikväll ska vi laga egen middag här hemma igen och jag är svinhungrig så vi ska nog börja snart tycker jag.
 
Alla bilder nedan är bilder från idag på The Lawn Beach Club. 
 
#1 - - Anonym:

Jobbigt ni verkar ha det sen ni blev friska😘