Glädjen kommer tillbaka

Idag vaknar jag med värk i hela kroppen, ni vet sådär som man får man man tränat mycket. Lite stel och på något sätt en skön värk. Låg kvar ett tag och bara njöt av att känna mig utvilad och sådär mysig i kroppen. Måns hade två timmar tidigare åkt iväg på ett morgonsurf här i närheten. Det har blivit rutin nu.
 
Senaste dagarna har verkligen varit så mysiga. Jag känner ett lugn och en glädje i kroppen som jag inte har känt sedan vi var med bussen i Europa. Är så glad att den är tillbaka och välkomnar den med öppna armar. Tror att det beror på att vi haft ganska mycket egentid. Vi älskar att vara tillsammans och göra saker ihop men efter 3 månader tillsammans varje minut av dagen så är det skönt att kunna göra saker på egen hand.
 
Måns tycker det är skönt att åka iväg och surfa själv och inte passa på mina tider hela tiden, förståligt. Jag tycker att det är skönt att få egna vanor och ta hand om mig själv, och så är jag så glad att jag kan träna på ett gym igen. Det är verkligen så mycket roligare än att göra massa hemma-övningar hela tiden. Och även fast jag ofta är lat och skiter i att träna så mår jag sååå mycket bättre psykiskt när jag tränar. 
 
Nu ska vi iväg och äta frukost på något mysigt ställe. 
 
Mitt gyms spaavdelning som jag försöker koppla av på efter träningspassen. Så underbart.
Dessa risfält här på Bali kan bli så sjukt vackra i solnedgången. Detta är ca 5 min med moppe från där vi bor.
 
Hade tänkt ladda upp fler bilder men vi har ett tillfälligt wifi då vårat ligger nere och det orkar inte ladda upp de bilder som är tagna med systemkameran. Fler bilder vid senare tillfälle.