Dåligt med internet

Vi har senaste två dagarna haft dåligt internet, så om ni tycker det har varit tomt på instagram och här på bloggen är det därför. Dock verkar det vara tillbaka och fungera nu.
 
Vi forstätter att surfa, Måns försöker hålla sig till 3 gånger om dagen och jag försöker hålla mig till en gång om dagen. Idag kände jag dock inte för det, fick ett sår på tån igår från fenorna på brädan, har bränt mig och har blåmärken på revben och knän för att jag har legat för mycket på brädan. Lite för mycket ont för mig för att vilja surfa. Men det går väldigt bra för mig och jag tycker att det är roligt igen!!
 
Vi har bytt ut busstidens matvanor och äter nu 3 gånger om dagen, men håller kvar vid det vegetariska så gott det går. För mig blir det mycket ris, nästan bara ris, till frukost, lunch och middag. Det är svårt att variera sig när man är gluten, det finns inte mycket annat än ris här som är glutenfritt. 
 
De tre nedre bilderna är från Mirissa som ligger 15 min bort från där vi bor och där vi har hängt mest.
#1 - - Charlotte :

Låter som en helt okej tillvaro🙄 Poncho hälsar.