Spadag

Vill bara börja med att säga att efter mitt senaste inlägg om en ganska tuff start så kände jag att det började vända lite. Nu känner jag att jag är påväg tillbaka lite. Skönt är det eftersom att det nu bara är en dryg vecka kvar tills stopp två på resan.

Igår spenderade vi nästan en hel dag på moppen. Åkte inåt i landet för att filma natur, lokalbefolkning och djur. Ska lägga ut och skriva mer om det vid ett senare tillfälle, Måns använder datorn för att redigera nästa film nu.

Idag tog vi tid för att besöka ett spa. Ett litet spa precis vid en flod som var svårt att hitta till. Så härlig miljö att spendera ett par timmar i. Verkligen avkopplande med spamusik sittandes i en fåtölj och kika ut över floden i väntan på att massagerummet blir klart. Vi båda tog en helkroppsmassage, Måns en sportmassage för surfare och jag en som inte var lika hård. Efter massagen fick man duscha i ett rum som var utomhus med fina tvålar och sen en kopp te vid floden igen. 

Besöket var verkligen behövligt för oss båda. Måns för massagens skull och jag för avkopplingens skull. Jag kände mig lite lättare och lite gladare efter besöket. 

Vill även tillägga att det varit galet åskoväder nån timme efter massagen. Som tur var var vi på rummet och kunde titta på åskan under tak. Se på vår instagramstory , @restlesstories heter vi om ni inte redan följer oss där! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - Mormor Vivi:

Det där ser härligt ut! Vi har hand om Guri idag och har nyss kommit in från kyla och snöyra. Kramar till er!