Återbesök

Biarritz fick besök av oss igen tidigare än väntat. Vi var tillbaka där redan igår. Stället vi sov på i fredags var krångligt att bo på och vi kände inte för att stanna där en natt till. Måns kollade upp swell och vart vågor skulle fungera bäst kommande dag och vi bestämde oss för att åka till Anglet som vi bodde en natt med William. Dock så skulle vi äta ute på restaurang och kände inte för att sova bland alla stora husbilar så vi åkte in till Biarritz igen. Tredje besöket blev det. 
 
Efter att ha letat parkering (lördagkväll) i säkert 30 minuter hittade vi tillslut en och gick till en restaurang vi gått förbi flera gånger. Jag har varit sugen på att prova Moules frites ända sedan vi såg första skylten när vi kom in i Yport. Och det gjorde jag och jag tyckte om det. Kan lätt tänka mig att äta det igen. Måns provade och åt säkert fyra stycken och tyckte också det var okej (ni som känner Måns vet att han verkligen inte äter fisk/skaldjur). 
 
I alla fall så sov vi på samma ställe i Biarritz som vi gjorde senast och vaknade upp vid stranden imorse för att se att det inte var en enda surfbar våg. Så vi packade ihop oss och åkte för att äta de goda glutenfria bagels som vi åt häromdagen. Sedan åkte vi mot Spanien och nu befinner vi oss på ett hotell mitt inne i San Sebastian. Vi bestämde oss för att ta en paus från campinglivet och bara andas ut på ett hotell. Det gjorde vi rätt i men dock saknar vi redan vår hemlagade mat. 
 
Bild: Stranden Milady i Biarritz som blev vårat hem två nätter. Här har vi vin och chokladstund i solnedgången. Poncho är nyfiken på omgivningen som vanligt
#1 - - Maggan :

Nu ligger du på plus. Moules var morfars favorit när han reste på Frankrike. Kul att ni testar lite olika rätter. Passa på att äta god fisk när det bjuds! 💕Mormor Maggan

Svar: Då kan morfar och jag gå och äta musslor nån gång när vi är hemma sen! kram!
restlesstories

#2 - - Anonym:

Det ser han fram emot