Om att njuta

Imorse vaknade vi upp i bussen som fint stod parkerad på kullen precis vid havet. Vi kikade ut och såg att solen precis gått upp bakom bergen och det var klarblått på himlen. Stranden är helt kritvit och solen blänker i havet, det enda som saknas är vågor. Det är ”flat”, som man säger. Men det är ändå jävligt bra. Så med den känslan till start kan inte dagen bli annat än bra. 

Och dagen har varit riktigt bra! Det har varit varmt, vi har varit omringade av vacker natur hela dagen, jag har surfat själv utan Måns för första gången (någonsin tror jag), Måns har surfat, vi har bytt ställe till ett kanske ännu finare (?!).

Vi är inget annat än helnöjda med tillvaron för tillfället och jag låter bilder beskriva detta.

Måns gick på botten med en sten häromdagen för att vi inte hade något annat för oss.
Här är bild på mig när jag gör en duckdive
#1 - - Maggan:

Jösses vilken fin strand det är...men var är alla andra ? De är ju helt ödsligt!! Jag trodde ni skulle träffa på en massa andra människor med samma intresse!! Njut av värmen, här hemma har vi höst nu💕