Simläger på Bali?

Vi hann till outletsen innan vi provade den nya restaurangen. Så vi köpte badmössor och simglasögon. Så, igår efter att jag varit på Hot Yoga på mitt gym (som var så fruktansvärt smärtsamt för den gubbiga balinesen som var instruktör TRÖCK ner en i alla ställningar...) och Måns spelat gitarr några timmar åkte vi till poolen och simmade det pass som Måns hade skrivit. 2000 meter blev det. Riktigt tungt efter att inte simmat på så väldigt länge. 
 
Passet som vi hade med oss, jag började klaga på att det var för jobbigt redan efter 400 meter. Jag kan vara så galet lat och surig ibland. Förlåt för det älskling.. ;)
Men en hel pool, 25x50 helt för oss själva. Inte så tokigt.
Enda grejen, nästa gång ska vi gå dit direkt på morgonen så vi inte behöver simma i den stekande solen. Det blev riktigt riktigt varmt.
Vi provade ju också som sagt en ny restaurang i förrgår. Det var en riktigt stor yta precis bakom stranden med små broar över diket direkt till stranden. Det var bord och stolar utplacerade överallt mellan träden och buskarna. Små lyktor och ljus överallt. Riktigt mysigt ställe med perfekt utsikt över solnedgången. Det enda dåliga för oss var att de inte hade mycket vegetariskt och det som var vegetariskt innehöll gluten. Och så var det lite dyrt. Får se om vi kanske kommer tillbaka för en drink nån gång bara. 
 
Med små skjul/stugor hela vägen in till restaurangområdet. Så mysigt. Pluspoäng om ni hittar Måns. Haha, mörka bilder, men tycker ända att de ser mysiga ut.
Måns bräda gick sönder i förrgår, eller den fick en "ding" som man säger. Så igår var den på lagning och förutom simningen så hade Måns en vilodag. Den är hämtad nu och hel. Så idag har Måns surfat igen, två gånger. Tror inte han är nöjd med hur vågorna var men som vanligt har han alltid väldigt roligt. 
 
Så efter simningen igår så vilade vi lite innan vi åkte till Deus och åt middag. Några killar som bor där vi bor målar och reser runt världen och har utställningar och säljer tavlor. Och igår hade de utställning på Deus, så efter middagen tog vi varsin gratis drink och kollade på dessa tavlor. Wow. Riktigt duktiga och verkligen genomtänkt konst med ett fint syfte. 
 
En beskrivning av deras konst och syftet med sin utställning.
Idag har vi varit på stranden vid soluppgången och Måns surfade och jag fotade. Medans jag fotade kom en supersöt hund som jag lät vara på min filt, den tackade mig med att kissa på mig. Dumma den. Vi åt en god frukost, jag träffade ett par svenska tjejer på min pooltid och snackade med dom medans Måns åkte iväg på sitt andra surf. Nu har vi varit på rummet och bara slappat. Bara en sidenote, HUR ska vi gå från detta till heltidsarbete?! Haha. Men ja, nu ska vi egentligen bara duscha och sen äta buffé nere på stranden och kolla solnedgång igen.
 
KRAM