Bilder efter paus

Nu har det blivit en paus här. Har fotat ganska mycket så jag berättar om den senaste tiden i bilder nedan.
 
Vi avslutade våra sista dagar av 2017 med häärlig mat! 
Maten nedan är den vackraste maten/finaste maten vi har ätit. Från KYND i Seminyak.
Vi har hittat en avocado-restaurang som bara har rätter med avocado. Min rätt var inte god, jag tog chiapudding med avocado, men är ändå sugen på att gå tillbaka!
 
Nyårsafton!
Den var väldigt lugn för oss. På dagen var vi ute med moppen och letade surf utan att hitta något värt att surfa, så blev inget sista surf för 2017. Vi spelade kort och drack vin här hemma innan vi gjorde oss iordning (jag gjorde mig iordning). Vi åt middag på en supermysig restaurang och åt trerätters och drack vin. Vi var hemma igen strax efter tio och inväntade fyrverkerierna och somnade vid ett. Perfekt om ni frågar oss!
 
Första dagen på nya året välkomnade oss med vackert väder och vi åt en härlig frukost tidigt på en mysig restaurang. Måns tog en tidig surf och var nästan själv i vattnet. Jag lyssnade på pod. Vi tog det lugnt igen. Dock kände vi oss lite bakis trots att vi knappt druckit något så vi var lite sega.
 
Igår åkte vi ner längst ner på ön till en strand/surfspot som heter Green Bowls. Det är en lååång trappa ner till stranden så man är lagom trött när man väl kommer dit men det är såå vackert!! Och vädret var så fint igen. Jag låg och solade en stund innan jag började fotografera. Efter surftrippen så åkte vi och hämtade kreditkorten som äntligen kommit hit! Och på eftermiddagen fixade vi en ny moppe, åt god mat och träffade kompisarna från Sverige som kom igår och tog en öl och snackade lite skit!