En sån update

Jag har varit dålig på att ta bilder de senaste dagarna och då får jag inte inspiration till att skriva här. Men nu vill jag ändå göra det trots brist på bilder. Hoppas att ni följer oss på instagram och ser våra story-klipp/bilder iaf!!
 
Igår hade vi en ganska tråkig/dålig dag. Kanske lite mer för Måns än för mig. Dagen började med att vi skulle upp tidigt och Måns surfa och jag filma. 10 meter utanför vår gård så fick vi punktering och hade inte mycket annat val än att gå tillbaka med moppen och somna om. Så då blev vi istället trötta igen och en seg start på dagen.
 
Därefter så körde Måns över sin tå med grinden till gården och hade väldigt ont i den hela dagen, han surfade en våg med mycket folk och mycket vind och sen åkte vi långt med moppen för att surfa bättre våg men då hade Måns tålamod tagit slut och surfade dåligt. Jag själv tyckte att dagen blev ok då jag hann med att träna och äta supergod mat. 
 
Idag var alarmet på 4.00. Vi skulle åka med moppen norrut i 2 timmar och Måns ville vara där så tidigt som möjligt för att slippa folk och vind. Blev en ganska jobbig resa dit i mörkret med regn och mycket lastbilar. Men dit kom vi och vi var där vid 6.30. Måns surfade och jag filmade, vi åt frukost och sen surfade Måns och jag filmade. Han blev i vattnet ca 5 timmar totalt och är helt slut i kroppen nu. 
 
Nu ligger vi i sängen och ska sova, är väldigt trötta från dagen. Imorgon ska vi åka uppåt och besöka ett vattenfall och sedan åka till en snorkelby och sova en natt och på tisdag snorkla. Blir skönt med en liten tripp och roligt att se norra delen av ön. 
 
Den underbara maten vi åt igår. Den är inte bara fin att titta på utan är vääldigt väl lagad. Smakerna passar väldigt bra ihop och känns genomtänkta. Det är ett vegancafé med endast plant-based mat. Väldigt fräscht och härligt!