Massor av bilder från två fina dagar

Idag känner jag mig lite bubblig. Vi har haft en härlig förmiddag och en mysig stund här i huset och skrattat mycket tillsammans. Jag känner mig lite nervös för att komma hem, lite lycklig för att komma hem, så glad för all god mat, att vi är här, att vi gjort hela den här resan. Det är skönt att vara lite bubblig och extra glad.
 
...
 
Igår åkte vi ner till Green Bowls, en strand/surfspot längst ner på ön. Måns skulle surfa och jag skulle njuta på den fina stranden. När det är lowtide är det nog min favoritstrand på hela Bali. Men när vi kom dit så var det inte en våg som var surfbar + att Måns började känna sig lite dålig (huvudont och trött i kroppen). Jag ville ändå så gärna gå ner och hänga en stund för att jag tycker det är så fint där vid soluppgången, så ner för dessa drygt 100 trappsteg gick vi. Vi satt och njöt lite och fotade en hel del.
 
  
Jag har köpt en ny bikini som jag älskar så Måns blev tvingad att fota mig. Länge. Haha. Han tog en paus och studerade krabbor.
  
  
Eftersom att det inte blev surf åkte vi istället hemåt igen och åt frukost på ett nytt ställe. Som var riktigt bra, synd att vi hittade det så pass sent för jag vill absolut gå dit igen. När vi kom hem igen så kände Måns sig lite bättre och åkte ner och surfade här i Canggu, jag låg vid poolen och somnade senare inne i rummet med världens träningsvärk från dagen innan. När han kom hem igen åkte vi iväg för en lunch på Peloton och blev proppmätta. Hem och vila och när matkoman gått bort så åkte jag till poolen och simmade nån timme. På kvällen åkte vi till ännu en restaurang och åt god mat och blev återigen proppmätta och somnade senare till en mysig film. Blev en riktigt bra matdag igår!
 
Frukost på Ruko, lunch på Peloton Supershop och middag på Motion Café.
  
Och idag då. Vi började på Amplitude Skatepark. Måns skateade i någon timme och jag fotade och provade lite olika inställningar. Direkt därefter till Kynd Community som är ett av de absolut bästa caféerna som vi någonsin varit på. Alla smaker bara gifter sig. Det är galet. Måns åt nån frukostburgare med hashbrown, veganskt ägg, vegansk bacon och annat smaskigt som han sa "Det kan vara så att detta är det godaste/mest smakrika jag någonsin stoppat i min mun". Förstår ni hur härligt?! 
 
Direkt efter frukost blev det hem för att snabbt byta om för yoga. Som även idag var så härlig. Avslappnad och lycklig känner man sig efteråt. Efter det har det inte hänt mycket. Jag har redigerat mina bilder, Måns har spelat gitarr. Så nu blir det snart att göra sig klar för middag.
 
  
  
  
  
 
KRAM